Gulsen4224 20 gün önce doğum yapmış biri olarak söylüyorum ki kesinlikle 2.doğum daha kolay 😛 Ben ilk doğumda 2 gün sancı çektim ve beni sezeryana alsınlar diye eşime yalvardım saat aksam 8′den ikinci gün sabah 10′a kadar 6 cm açıklıkla kaldım ilk doğum uzun ve zor olur derler gerçekten öyle oldu 2. Doğum da sancılarımı evde çektim şiddetli değildi şiddetlenince gittim 5cm ve ben 2 saat sonra doğurdum bunda daha fazla dikişimin olmasına rağmen daha çabuk ayağa kalktım toparlandım çok şükür 🙇🙇