Gulsen4224 hımm. Ben 2 sezeryan geçirdim normal doğum yapmadım. Bünyeden bünyeye değişiyor ama psikoloji tabiki her şeyde olduğu gibi hamilelik ve doğumlarda çok önemli 😊 2. Gün ayağa kalktım tabi hemen normal hayatıma dönemedim ama sonrası hiç sorun yaşamadım, bazı arkadaşlarım 15 gün yataktan kalkamadı bazısı normal doğum yapıp bir daha asla yapmam diyenide var, 1 saatte anlamadım doğurdum diyende. Zor diye şartlamayın kendinizi🤗