Ben normal doğum olarak ikinci daha kolay oluyor diye biliyor ve kendimi öyle motive ediyorum 😭 çok korkuyorum 😭 oglum 2 yaşında 5 saatte dogurdum ama biraz kilolu olduğu için zorlandım dikişim falan çok az ama yinede korkutuyor o sancı beni inşallah suni sancı olmadan dıgurabiliriz