blueberyy00 canim aynıyız ama nasıl günün gece bilir ki. Ben daha 2 Ekim’de adet olcam. Bizde genetik testler için gittik eşimle.daha sonuç ekimin 6da gelicek.bana 6 ay bebek yasakladı.onun 2ayi nerdeyse geçmek üzere.kaldi 4 ay gibi bir sürem. Ama benim bu ayki yumurtlamam galiba 10-11-12 günlerde oldu.suan 19cu günüm.karnimda hafiften adet ağrısı gibi hiss ediyorum.gerci korunuyoruz daha doğrusu eşim korunuyor.yine de hersey ola bilir. Bazal temperatur ölçtüm demin 37-1 gösterdi.bide sabah sıcaklık bastı durup dururken🤷