Bebegiminannesi_ ben 1 sene bekledim hüzünle mutsuzlukla ağlamayla Etrafın soruları hamile misin hamil misin ne zaman bebek beni bunalttı artık neyse kadın doğuma gittim hormon testi yumurta büyüklüğü vs vs bilirsiniz testlerden sınra anne olmana engel hiçbişey yok dedi doktor nasıl sevindim ama hala bebek olmuyordu sorun neydi doktor eşin sperm testi istiyorum dedi ve eşimde son raddeye gelmiş varikosal sonra mi ne doktor tüp bebek dedi normal olmaz bebeğiniz beni tuttu bi aglama sonra mi eşim amaliyat oldu sonra mi 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim ama ben bi boş verdim sonra tesadüf karşıma bi ayet çıktı Allah Cc izinsiz hiçbir dişi gebe Kalamaz sardı beni bi Umut dedim hamile olduğum o teste çift çizgi rabbim beni unutmadın rabbim benide gördün diye bi aglama bi sızlama o gün içimde tuhaf bş his vardı parka gittik eşimle hamile olduğumu bilmiyordum adetime 3 gün vardı eşime dedim ki illa doğurmama gerek mi var sahiplensek anne baba olmaz mi bizden ağladık akşamına ovülasyon testi yaptım yumurtlama günüm mü diye kop koyu iki çizgi sonra hamilelik testi yaptım kop koyu iki çizgi kan verdim bhg 250 Amann Rabbimden umut kesilmez Kızlar bol bol suya Meryem süresi okuyup eşinizede içirin kendinizde şimdi 31 haftalık hamileyim oğlumuz saflıkla gelsin rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲😍 bol bol dua