Gizemnaz_ ben kullandım canım klomen kullandım arkasındanda çatlatma iğnesi oldum 13 eylülde adetimde 28 Eylül bekliyorum bakalım ama kasıklarımda sancı var ara ara hele sabahları sanki bi baskıyla uyanıyorum lavaboya girince biraz daha normale dönüyor bide pms haftasına girdim göğüslerimin yan taraflarında ağrı hissediyorum ve şişliğim var anlayamıyorum adet dönemimde de agrılarım olduğu İçin artık hayırlısı bakalım