zanimo eymaHzalzusta başka seçenek olmadığı için memnunum ama sezeryan yanlısı bu doktor olduğu için her an değiştirebilirim çünkü son 4 Haftam kaldı
eymaHzalzusta Rabiaak81 bende haftaya olk defe serdar beye gitcem bakalim bende merak ediyorum🤔 Genelde herkes sezeryanci falan diyo ya
Dilaranit5806 Rain81 evet cok memnunum. Cok ilgili ve sicak kanli ilk dogumumu da arzu hanim yapti. Herhalde kotu bir gunune denk geldiniz bilemiyorum fatma hatundaki pinar hanimda cok tatli bir kadin
Rabiaak81 eymaHzalzusta benim ilk doğumum kordon düğümlenip boynuna dolanmasindan dolayı Antalya’da sezaryenle oldu oyuzden bilemiyorum normal yapmak isteyen insani neden sezaryene alsın ki bi sıkıntı yoksa
Babykurtay eymaHzalzusta Serdar bey sezaryanci malesef arkadaşım ona gidiyor daha 25 haftalık hamile şimdiden sezaryan diyormuş 😔
Babykurtay eymaHzalzusta bana şuan herşey normal dogum için müsait diyor şükrü bey ama şimdi arkadaş istifa etmiş dedi moralim bozuldu resmen
Busrakaratepelerden Duzcedeyim devlete gidiyorum ilk hamileligim emine Zeynep uçar a gidiyorum herşey güzel tek sorun her zaman kadını bulamıyorum
EmineGneDemir Bende Şükrü beye gidiyordum hayri sivrikayaya ama istifa etmiş şimdi Serdar beye gidicem 10 haftalığım bende
HamiEsmaAydn Bende düzceliyim 😊 boluya özel çağsu hastanesine gidiyorum ilk dogumumuda orda yaptım cok memnun kaldım
Dilaranit5806 HamiEsmaAydn bende ilk dogumumu orda yaptim cok memnun kaldim ikinciside orada olacak kismetse
EmineGneDemir Babykurtay hastaneden aradılar 2 gün önce istifa etti başka bir doktora randevu almak ister misiniz diye bende şaşırdım ve üzüldüm çok beğeniyordum doktoru