zanimo eymaHzalzusta ben normal doğum istiyorum nasipse herşey yolunda giderse o yüzden su an için birşey demedi ama genelde sezaryani öneriyormuş
Rabiaak81 Bende Duzce merkezde yasiyorum cagsu hastanesinde Serdar beye gidiyorum 17 haftalık ikinci oğluma gebeyim bugune kadar devlette hiç bir doktoru beğenmedim kesin ve net 😒
zanimo eymaHzalzusta başka seçenek olmadığı için memnunum ama sezeryan yanlısı bu doktor olduğu için her an değiştirebilirim çünkü son 4 Haftam kaldı