bilges insallah ya 😂 Bende de kist vardı ama küçük ve önemsiz dedi söylememe bile gerek yok demişti bi sonraki ay da yoktu zaten kendiliğinden gitti rahim hep temiz iyi korunma diyor doktorlar bana hiç bir sıkıntı yokmuş hormonlar herşey çok iyi , ama streste değil aslında heyecan var içimde hep hamile kaldım mi kalıcam mı doktora nereye gitsem şimdi hamile kalsam Doğum ne zaman hangi burç olur kız mi olur erkek mi hep böyle heyecan yapıyorum sabırsızlanıyorum , bebisin de gelesi yok bu ay dua et güzel haberler alırım insallah