Nurcngel HebunDuyguetin ben kürtaj olmadım Canım düşük yaptım kendiliğinden düştü bebeğim folik asitti kullanacaksın dedi doktorum hemen hamile kaldım hiç adet falan görmedim folik asit yardımcı oluyormuş Canım
Sumeyraaa Dijle böyle şeyler duyunca da insanın psikolojisi bozuluyor hamilelik halleri birde insan daha çok etkileniyor bu tarz şeylerden hemen kendisini ve bebeğini düşünüyor en iyisi bu tarz şeyleri okumamak ve kafaya takmamak
Esmasera Sumeyraaa birden bire cok azda olsa kan geldi hemen doktora gitmistim zaten iki gun olmus kalbi durali bide gelismemisti
Sumeyraaa Esmasera daha önceden gelişimi falan iyi miydi peki bebeğin yada tahlillerde falan bir şey çıkmış mıydı değerlerinde
Cekuli HebunDuyguetin yavrum benim sen hep aynı konuda post açıyorsun😔 benim Arkadaşım kürtajdan iki hafta sonra hamile kaldı o kişiden kişiye değişiyor bence sen içini ferah tut en kısa zamanda sağlıkla tekrar hamile kal inşallah🙏🏻
HebunDuyguetin Cekuli inşallah ama siz benim yerimde olsanız gerçekten hak verirsiniz benim hamile kalmam farklı oldu kürtaj bir anda oldu geçen hafta doktora gittim rahim iyi çok güzel maşallah dedi folik asit içiyim mi dedim Yok dedi çok karmaşığım
Esmasera Sumeyraaahersey gayet yolundaydi hatta o kadar vitaminli seyler yiyordum kendimi zorluyordum hic is yapmiyordum demekko kismeti yokmus cok uzulduk agladik esimle kendimi zor topladim taki tekrar hamile oluncaya kadar
Cekuli HebunDuyguetin hak vermem mi 🙏🏻 Bende kürtaj oldum çok zor. Planlı hamileliklerde folik asite önceden başlatıyorlar ne kadar erken o kadar iyi benim bildiğim başka bi doktorlada görüşün isterseniz
Roses HebunDuyguetin folik asit kullanmadım daha çok enfeksiyon oluştu genellikle fitil antibiyotik verdiler beslenme gerçekten önemli memlekete gidip geldim hamile kalabildim evde bişey yapmak istemiyor dum yemiyordum değerlerim düşük tu memleket iyi gelmişti düzenli ev yemeği yedim
Roses Hamilelik yüzde ellisi sağlık sa yüzde ellisi psikoloji bunu unutma kafana takma bol bol meryem ve yusuf süresini oku
Sumeyraaa Esmasera herşey allahtan canım veren de o alan da o ondan gelen herşeye razıyız çok şükür halimize yine 🙏🏻Bebeğinizi size bağışlasın allahım imtihan dünyası allahım herkesi bişeylerle sınıyor böyle..
Mondlicht HebunDuyguetin benim doktorum iki ay ara ver demişti. Daha sonra başladım biraz dinlensin vücudun demişti
Anne3434_ nilo81 bir ay sonra yapılacak demişti doktorum ama tayini çıktı kendisinin ben yeni doktor buldum filan diyene kadar 1 buçuk ay sonra yaptırdım ve ücretli yapılıyor devlet hastaneleri yapmıyor diye biliyorum ben 150 lira para vermiştim