Mondlicht kullanmıyorum 🙈 Bana da hamileliğimde folik asit ve omega 3 vermişti oldum olası sevmiyorum ve içmiyorum üşeniyorum açıkcası , eğer tekrar hamile kalırsam bebeğim için tekrar başlarım sadece. Benim d vitamin dusuk çıktı onun icin vitamin aldım hafta da bi kere kullanıyorsun iki tane kaldı, başka da yok akışına bıraktım hiç bir şey denemedim iliskiye de gün aşırı diye şartlamıştık kendimizi geçen aylar ve aşırı sıkıldım bunaldım istemiyordum artık , bu ay da ne zaman istersek o zaman olsun iliski dedik ve öyle de oluyor kafam rahat ve suan bakıyorum gün aşırı oluyor yine 😂 Ama zorunlu değil denk geliyor 😂 Hayırlısı artık bu ay , adetine kaç gün kaldı peki şimdi