İlk doğumumda sondayı takamadılar bana resmen acıdan ortalığı yıkmıştım🙁 ve uyuştuktan sonra takmışlar e madem oluyordu ne diye uğraştırıyosun? Gerçi bana şey demişti ben idrarımı yapmıştım sondadan hemen önce,sıkışık olunca kolay takılıyormuş. Ama ikincide de sonra takın dicem kabul ederler niye etmesinler