Serrax Ama çıkarırken acımıyor ya çekiyor zaten direkt hiç hatırlamıyorum yani acısını,aklımda kalırdı heralde acısa
yasen1 Serrax ya sonunda uyutcsklar yada beldem uyuşacak yani doğumda yapın çıkarken bitürlü bisekilde cikar da isde aman ya blmiom korktum ben
Serrax yasen1 rica edersen uyuştuktan sonra takarlar bence. Ben kesin dille söyleyecem ya mahvolmuştum,sezaryenin acısını değil de o sonda acısını çok net hatırlıyorum🤦🏼♀️😭 bir ben böyleyim sanıyordum sevindim ama benim gibi olanları görünce🤗
Hafsa3734 Sahika8989 insaAllah 🤦♀️🤦♀️ zaten diyodum hep sirf su sonda acisindan daha doğurmam die neyse hayırlısı bakalım o an bi gelsinde 🥴🥴
Feyza_d Sydabskrt canım uyustuktan sonra takılmasını iste bana da ebe takacakti ben istemiyorum ameliyathanede takın dedim orda takıldı uyustuktan sonra
Gulden2416 Sydabskrt iç korkma canım rabbim herşeyin hayırlısını versin yavrularımız sagsalim gelsinde tün agrılar sızılar geçiyor benim ilk dogumum normaldi ikici istemeden sezeryan oldu sezeryandan korkan bi insandım ama oglumu kucagoma alınca bütün acılar geçti gitti şimdi kızımı bekşiyorum rabbim saglıkla versin inşllah😊🙏
Deletedmom417 Sydabskrt yaa😁alttan takılıyor vajinaya banada takıldı ben bi ara ameliyat oldum ama ben uyurken takmışlar hissetmedim çıkarırken hissettim😌
yasen1 ruyam51 yaa onuda gordum yapılışı ni ürkütücü geldi nebiliyim saniyelik bisi mecbursa yaptırırız artik nabalim
nazldemr Sydabskrt Belden yapılan iğne, damaryolu açtırmakdan daha kolay ve acısız. Acısı sinek ısırığı gibi bişey korkmayın :))
Melike3777 Hafsa3734 canım 3 ay önce doğum yaptım bana takmadılar doğum yaptıgım hastanede takılmadığını söylemişlerdş