DaisyMom pembenin kokusunu hiç bilmiyorum sarıyı şuan ben kullanıyorum parfümsüz diyor köpürmüyor da duru su ile yıkanmış gibi geldi bana ama maviyi yeğenimde kullandık çok hoş bi kokusu var parfüm çok iyi bişey değildir belki ama yeğenim çok alerjik bi bebek (3 yaşında hala öyle) bu deterjan sıkıntı yaratmadı elimde ki bitsin mavi alıcam 😊 pembeyi de merak ediyorum bi tane de pembe alıcam