DaisyMom Cnsbll bebegim_28 tesekkurler hanimlar baktimda pembe yumusaticiymis ilk yikamalarda yumusaticida kullaniliyormu ki.
Cnsbll DaisyMom ben ilk yıkamada yumusatıcı kullandım.cantada o kadar beklıyo.kötü kokmasın diye.sonrakilerde kullanmıcam
Bal1407 SeymaDincer memnunmusnz onun içeriğinde dogalmıs sadece granül sabın olmasndan tereddüt ettiö
SeymaDincer Bal1407 evet kokusuz olması da avantaj ve kalıp zeytinyağlı sabunların rendelenmiş hali gibi
HamzaMoms Bal1407 duru granül aldım ve baby me yumuşatıcı dalin granülde kullanabilirsin zararsız tamamen canım
HamzaMoms minnie123 uni baby zararlı yanlız canım kalıntı bıraksın daha iyi ki ben yıkadım cogu seyini hiçbirşey yok tertemiz leke varsada cıkarıyor
minnie123 HamzaMoms zararlı değil ablam da yeğenimde aynı deterjanı kullandı çok da memnundu. Hiçbir deterjan tamamen doğal maddeler içermez bunu unutmayın.
HamzaMoms minnie123 iyi araştır istersen özellikle mühendisinoğluna bakmanı tavsiye ederim.. ben uyarayım dedim inanıp inanmamak sana kalmış kişiden kişiye değişir bünye cilt alerjenlik meselesi
minnie123 HamzaMoms bende onu diyorum kişisel tercih bu. Dediğiniz sayfayı bende takip ediyorum ve bakıyorum, hiçbir deterjanın tamamen doğal olmadığını da biliyorum. Sizde bir araştırın detaylıca.