minnie11 Bal1407 uni baby aldım mavi kapaklı olanı. Kokusu güzel ama bana ağır geldi çok az deterjan koymam rağmen.
CansuAbinik Bal1407 İlk başta kıyafetlerini yıkatken Green Clean aldım. Fiyatı bayağı pahalı ve 1 lt sadece.. Gereksiz geldi bir de kokusunu asla beğenmedim. Sonra gidip Uni Baby’nin hassas olanını aldım..
Bal1407 Minorise baktım bayada fiyatlı duru içinde kalıntı kalıyor diyenler olmuş kullananlar memnunmu
haziranin25i Bal1407 organik olduğu için pek bir kokusu yok açıkçası… Kokulu oldugunda bronşit ve astım olabildiklerini okumuştum bir yerde o yüzden kokudan ziyade içeriğine bakmakta fayda var 💕
zeyzey95 Bal1407 içeriği doğal olduğu için kokusu çok yok zaten kokulu olan hiç bişey doğal değildir. Yumuşatıcı önerilmiyor çünkü en doğalı bile parfüm içeriyor. Sivenonun içinde portakal kabuğu yağı hindistan cevizi yağı vanilya yağı karbonat var
Mom092 Naren1 cogu kalıntı bırakıyor diyoda kafam karisiyor sivi mi kullanilmali yoksa sabun tozumu bilmiyorum🥴
HKY Duru granülmatiği nasıl kullanıyosunuz??? Kalıntı bırakıyo diyenler oluyo sulandırıp kullanınca katılaşıyo filan diyen oluyo nasıl kullanacaz?
Yakamoz__gul Bal1407 green clean aldım. Lavanta yağlı bitkisel çok güzel bı deterjan. Çokta güzel kokuyor çamaşırlar yumuşacık oluyor
TgbaaK Bal1407 Duru granül ve uni baby tabi şuan sıvıyı hiç kullanmadım. Duruyuda kullandığım zaman da durulamasını iki kere yaptım. Her hangi bişey olmadı sadece mis gibi koktu diyebilirim 😍