Yani her gün aynı tartışma arkadaşlar tutun veya tutmayın aman benek şöyle olur böyle geri kalır ne yapıyorsunuz ya allah aşkına 25 haftalığım nafile oruçlardan da tuttum Ramazan da da tutmayı düşünüyorum sadece bi öğün yemek yemeyeceğiz bence doktor yasak demiyorsa bunun neresi bu kadar çok büyütülecek bi konu anlamıyorum tutma diyenler hadise dayanıyorlar ama bu hadis geldikten sonra hangi annemiz tutmamış o Arabistan sıcağında? Sütleri gelmiyormuş da Mekke sıcagında yavrularını süt anneyle veriyorlarmış ya evet bi hadis daha var Ramazan’da tutulan orucun bir günü bin başka gün tutulan bin güne bedel diye kendi fetvanızı siz kendi sağlığınıza göre verin bence herkes sizi sizden iyi bilmiyor yani