Bu tartışmadan bıktım artık gerçekten. Oruç konusunda ne hassas bir toplummuşuz böyle. Peygamber efendimizin turmayın sözü paylaşılıyor, onun sözünün üstüne yorum getirip ama şu şartlarda tutulur diyen var akıl alır gibi değil🤣 isteyen tutsun isteyen tutmasın arkadaşlar sevap da günahta bebek demo kişinin, ben şahsen sevap kazanıcam diye bebeğimin hayatını tehlikeye atamam. Ne emzirirken ne hamileyken oruç tutamam. Daha sonra kazasını yapıcam cünkü benim öncelikli kutsal görevim annelik🙏 Bana verilen emanete en doğru şekilde bakmak. Sadece sormak istedigim tek birşey var arkadaslar haftada en az iki gün balık yememiz, her gün ceviz yememiz, süt içmemiz, yumurta yememiz gerekiyor. Vitamin alıyoruz. Bunun dışında aklıma gelmeyen ama yememiz gereken temel gıdalar var. Bunların tümünü sahurda mı tüketeceksiniz iftarda mı? Ben iftarı balıkla yapıcam diyeniniz varsa saygı duyarım elbette ama cidden lütfen bari oruç tutacaksanız da iftarı corbayla börekle çörekle geçirmeyin bebeğinizin hayatı boyunca yaşayacağı hastalıklar bile sizin hamilelik ve emzirme dönemindeki beslenmenize, dikkatinize bağlı 🙏