Anne2_ inşallah, hepimize🙏🏻🌸 evet doğumhane ebesiyim☺️
nişan geldiğinde panik olmayın. Güzelce duşunuzu alın. Ağrılarınızı takip edin, yoksa uyuyun mutlaka😊 nişandan sonra hemen su gelişi ya da ağrı olmayabilir. Endiselenmeyin ilk doğumsa süreç biraz daha uzun oluyor. Ama su gelişi okursa direk hastaneye/doktorunuza başvurun.