htcedgn amin inşallah hepimizin hayırlı zamanda sağlıkla doğsunlar 🤲🏻 İşler bende doğum sonrası daha karışık olcak bi de oğlum var 2 buçuk yaşında bu 2. Bebeğim 😁 her gün anne otur diyor karnımı açıyor bebeğmm bebeğmm diye seviyor doğunca sürekli tutmak isticek şimdiden belli 💆♀️🥴Allah büyük bakalım 🤲🏻🌸