Zeyha1 Kasığıma vuran çok hafif bir ağrı var durup geçen bı ağrı değil gerçi durması için bişey yapmadım sadece anlamaya çalışıyorum bu ne acaba diye sizce sancı bu şekilde mi başlıyor?
mikican Zeyha1 39 haftalığım 2 gündür düzensiz şekilde tarif ettiğiniz ağrıdan var ama sancı mı değil mi bilmiyorum bekleyeyim burda
Ahsen-01 39+2 benimde belimden kasigima giden sancılarım var 2 gündür ama çoğalmıyor yalancı sancılar sanırim eğer yatınca dus alınca geçiyorsa yalancı oluyor
Nehirim2901 Benimde 2 gündür ayağa kalktığımda aşağıya doğru baskı şeklinde ağrı oluyor ve sol ayağıma vurmaya basliyor yürüyemiyorum bile 37+2 yiz kizimla ilk gebeliğim ve cok farklı bi şekilde karin ağrısı var bende anlayamıyorum sancı mi acaba
EfeZimo Nehirim2901 bizde 38+1 iz ayni sancılar bende de başladı altan baskı ayak kasılma fln dogum yakın sanırım
mayispapatyasi Nehirim2901 aynen ya ayaga kalktigim tum karnim tas gibi sertlesiyor asagiya cok acayip bir baski oluyor. 36+2yim bende
Nehirim2901 EfeZimo Allah sag salim kucağımıza almak nasip etsin insallah hic birimizi o yollarda eğlendirmesin 🙏
Nehirim2901 EfeZimo ayyy cok heyecanlı hemen doktorunu arayip haber ver sonra ılık bi dus alıp hazirlan doktorum bana öyle demişti gelirse ilk bunlari yap dedi Allah yardimcin olsun canim 🙏🥰
Anne2_ EfeZimo sakin ol canm suyun gelmediyse sıkıntı yok doktoruna ulaşabiliyorsan bi söyle bakalım ama su geldimi hemen gitmek gerek bildiğim
EfeZimo Anne2_ bu gece beklemeyi tercih ederim bakalım sabaha kadar nenolacak cok heycanlandım kızlar dua edin lutfen
Nehirim2901 EfeZimo sende bize dua et dogumda aklina gelirsek eger kabul olurmuş sag salim kavuşun bebisinle insallah sonra yaz bizede 😊
Anne2_ EfeZimo İnan bende heyecanlandım dua et bizlerede inşallah Allah tan senin için kolay rahat bi doğum diliyorum 🤲🏻🌸
EfeZimo Nehirim2901 ben yurdışında oldum için acile gitmem gerekiyor ve su gelmeden gidirsen eve geri gönderirler canım o yuzden bu gece beklemek zorundayım
Anne2_ Nehirim2901 yok canm su geldimi bebek susuz kalma riski oluyor tehlikeli bi durum ama nişan doğumun yaklaştığının habersizisi bazılarının nişanı gelir hemen doğurur bazıları bi hafta sonra ama tabiki yinede doktoru aramak en mantıklısı sadece sakin olsun diye dedim
Anne2_ @htcedgn canm suyun gelmesi tehlikeli demiştin senin yazın aklımda kalmış doğru diymi nişan gelmesi mi su mu ? Nehirim2901