Allah analı babalı büyütsün inşallah. Bnmde 39 haftam bitti doğuma az kaldı Korkular başladı ins sizinki gibi kolay geçer, kanama olduğu zaman ağrınız oldumu yani nasıl anladınız doğumun geldiğini. Bel fıtığı var Bnde Agrım hep oluyor yani doğum ağrısını farkedebilir miyim yani nasıl anlarım.