PooyrazMom Akdulun15 banada çok fazla olumsuz hikaye anlatan oldu hamile bi insana bunu niye yaparlar anlamıyorım aslında 😏 herkesin doğumu farklı oluyor acı eşiğide önemli tabi
Esra60 PooyrazMom gözün aydın ve allah razı olsun senden :) son haftam ve bekliyorum öyle korlu yok değil ama asla vazgeçmeyeceğim normal doğum istiyorum inşallah Allah nasip ederse :) böyle olumlu doğumları okudukça cesaretleniyoruz iyi geliyor :) ağrı basit gibi bişe demişssin resmen darısı basıma inşallah 🙏🏼☺️
PooyrazMom Esra60 amin çok teşekkür ederim. Sizide bir avazda kurtarsın inşallah sağlıcakla alın kucağınıza bebeğinizi ☺️
Esra60 f-nur35 doğumun başlayacak demek canım :) haydi Allah bir avazda kurtarsın sağlıkla al kucana inş :)
Fatma0120 PooyrazMom Hayırlı olsun maşallah doğumum güzel geçmiş Allah yardımcın olmuş. Doğumunu bizimle paylaşman güzel oldu bizim içinde motivasyon oldu.
Zuleyhaaysel_ PooyrazMom hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün ❤️ Doğumdan sonra odaya ziyaret için gelinmesine izin verildi mi? Refakatçi hariç
PooyrazMom Zuleyhaaysel_ ben salgından dolayı kimseyi çağırmadım ziyaret için evimede misafir istemedim. Zaten çocuk doktorum misafir almamamı ve mecbur kalmadıkça dışarı çıkmamı söyledi
PooyrazMom Zuleyhaaysel_ ben salgından dolayı kimseyi çağırmadım ziyaret için evimede misafir istemedim. Zaten çocuk doktorum misafir almamamı ve mecbur kalmadıkça dışarı çıkmamı söyledi
Ask42 f-nur35 yakın zamanda senin hikâyenide okuruz inşallah canim rabbim sana da kolay doğum nasip etsin en hayirlisindan
f-nur35 Ask42 Teşekkür ederim amin inş bu sabah doktor kontrolümden geldim yine ne sancı çıktı be açılma yarın sabah erkenden hastaneye yatışını yapalım dedi suni sancı ile vajinal doğum yapacağız dedi yarın bana da nasip olur inş doğum hikayemi paylaşmak :)
Mervee09 PooyrazMom aynı anda mı doğum yaptık yoksa bende 18 eylül cuma günü avrasya hastanesinde doğum yaptm siz ne zaman yaptınız buarada hayırlı ugurlu olsun🥰
PooyrazMom Mervee09 28temmuzda yaptım ben😊 sizinde gözünüz aydın sağlıklı bir şekilde büyütün bebeğinizi
Sedaeksii12 PooyrazMom ya ne güzel şuam hastane koridorundan yazıyorum. Kanlı akıntım var 4 cm açıklığım tam 24 saattir anca bu duruma geldim nolur yakın diyin doğum 🥺🤲🏻 dua istiyorum içimi rahatlattı bu doğum hikayesi birazda olsa
Esra60 Sedaeksii12 allah yardımcın olsun yolu yarılamışssın haydii yaprsın :) senin hikayeyide bekliyoruz canım bir nefeste inşallah sağlıkla al kucağınaa 🙏🏼
Mimi97 Sedaeksii12 Rabbim bi avazda kolayca ağrısız acısız dikişsiz normal doğum nasip etsin inşeAllah 🤗🤗
Dlk0640 PooyrazMom maşallah bebeğinizi sağlıkla büyütün 💕 bizim de güzel doğum hikayelerimiz olur ins🙌
PooyrazMom Kayrammm hastanede bir doktor değil kliniği olan bir doktor evime yakın oldugu için o hastaneyi seçtim doktorum hastaneye geldi
Rima6830 ilk önce hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün, hamilelikten yürüyüş , yoga ve ya plates yaptın mı?
PooyrazMom Rima6830 teşekkür ederim. Salgından dolayı çok fazla yürüyüş yaptığımı söyleyemeyeceğim ama 4.haftadan itibaren düzenli pilates yaptım