Merhabalar☺️
39haftaya girdiğim ilk gündü. Saat 17 civarı pembe bir kanamam oldu. Sancı yada suyum gelmediği için endişelenip hemen doktoruma yazdım. Doktorum bana hastaneye gelmem gerektiğini her ihtimale karşı doğum çantamıda yanıma almam gerektiğini söyledi. Kanamam hala devam ediyordu hemen duşa girip çıktım hastane evime yakındı doğum olmayacağını düşündüğüm için çok acele etmedim. 7gibi hastanedeydim. Ebe gider gitmez açıklığıma baktı 4 cm açıklığım olduğunu ve doğumun başladığını söyledi ama bende sancı yoktu😀😀 yatışım yapıldı. Salgın nedeniyle annem kayınvalidem hiç biri içeri alınmadı sadece eşim odaya alındı. Odada pilates topu üzerinde sağa sola daireler çizdim eğilip kalktım koridorda yürüdüm derken açılmalarım çok iyi ilerledi sancılar açıklığım 8cm olana kadar regl sancısı benzeriydi. sabaha karşı doğum olacağını düşünen doktorum şaşırmıştı😂 Saat 00:50de tam açılma ile doğumhaneye girdim. 4-5 ıkınma sonrası bebeğim 01.28de dünyaya geldi. Onu kucağıma koydukları anda bütün ağrılarımı unuttum. Dikişlerim biraz uzun sürdü bebeğim eli kafasında geldiği için çok yırtığım olmuştu. Ama bunların hiçbirini hissetmedim dikişlerimdede aynı şekilde zaten uyuşturmak için iğne yaptı doktorum dikişlerimden önce. Hamileliğim boyunca etrafımdan çok fazla olumsuz doğum hikayeleri dinledim ama hiçbir zaman yapamayacağımı düşünmedim. Herşey biz istersek olur kendinize inanın bedeninize güvenin 💪🏻🙏🏻☺️