Mihrimah41 CansuAbinik 36+4 oldum. Sancı gibi değil tam olarak ama ağrılarım oluyor tabi ☹️ İnşallah geç kalmaz abisi gibi kızım kendiliğinden 38 de filan gelir
CansuAbinik Mihrimah41 Kızlar genelde erken geliyor diyorlar ama genetikte olabiliyomuş. Annem beni 36 haftalıkken doğurmuş, eşimde 38+2’de doğmuş. İkimizin ortası olur herhalde diye düşünüyorum 🙈🙈
_canan_3545 Eslem23 kuzum tekme yada hareketlenme olmasın o 😊 benimde öyle sürekli bi yerde titreme gibi oluyordu ebem bana hareket etmeyi seviyor dedi
Krcnummu _canan_3545 normal insan hıçkırığı ile aynı zaten farkediliyor tekmeden daha hafif ama sürekli olan bi hareket bu😊
Kamileyldrm CansuAbinik Yaa ne olursa olsun her duygu çok güzel anın tadını çıkarmalıyız iyide olsa kötü de olsa bidaha içimize katmak istesekte katamıcaz her saniye çok özel ❤😍 sağlıkla gelsin meleklerimiz❤
Mihrimah41 CansuAbinik ay bilmiyorum ki inşallah çok durmaz gerçekten sıkıldım. Doğunca da ayrı zor olacak bnm için ama napalım başa gelen çekilir 😁 en azından fiziksel olarak gücüm yerine gelir
CansuAbinik Krcnummu Ah o hıçkırıklar😂🙈 Gün içinde bizim kızda o kadar çok hıçkırıyor ki. Diyorum artık suyunu yutmasan mı yavrum 🙈🙈
CansuAbinik Cinarinannesii_ Garip bir şekilde ben yatamıyorum sancı gelince. Evin içinde yürümek istiyorum 🙊
Bahar8001 Krcnummu ayy aynen canim bende şuan 36 haftadayim benim bebegimide hıçkırık tutuyor sürekli içinde bisey atıyor gibi oluyor demi
Hilal93 Damla________ aynen benimde sezeryan ama durmuyor kıpırdak içimde basen suyunu patlatacak gibime geliyor öyle tekmeliyor vajinamı 😀
CansuAbinik Mihrimah41 eveett doğuncada ayrı zor 🙈 Hele uykusuzluk insanı çok yoruyormuş ama alışacağız 🤗🥰
CansuAbinik Krcnummu Ayneen 😂🙈 Bende bende bir sorun var diye düşünüyordum. Herkes otururken yatarken daha rahat hissedersin diyorlardı. Ben başından beri ayaktayken de hissedebiliyorum🙊🙊