Oznuruzun CansuAbinik 36+6 gunluguz oğlumla sancim yok ama 19 aylık bi kızım var sezeryan ile doğum yapmıştım araları fazla açık değil o sebeple oğlum aşağıya çok baskı yapıyor ve baya aşağıya indi doktorum progestan verdi biraz daha dursun diye salı günü gidicem bakalım normalde 30 eylül sezeryan günü verdi ama hala devam ederse bi kaç gün erken alabiliriz dedi ve hala baskı yapıyor oglum
CansuAbinik Oznuruzun İnşallah sağlıkla sıhhatle oğlunuza kavuşursunuzz 🙏🏻🙏🏻 Ahh çok heyecanlı, sizin çok az kalmış😍
CansuAbinik Mihrimah41 eveett doğuncada ayrı zor 🙈 Hele uykusuzluk insanı çok yoruyormuş ama alışacağız 🤗🥰
Mihrimah41 CansuAbinik evet maalesef ama ilk bebekse onla uyuyup onla uyanıyosun gene dinlenme şansın var
CansuAbinik Krcnummu Ayneen 😂🙈 Bende bende bir sorun var diye düşünüyordum. Herkes otururken yatarken daha rahat hissedersin diyorlardı. Ben başından beri ayaktayken de hissedebiliyorum🙊🙊
Oznuruzun CansuAbinik allah razı olsun bütün annelerimiz sağlıkla hayırlısı ile bebeklerimizi kucağımiza alalım InşAllah hele ki böyle bir zamanda rabbim onları korusun bizede güç kuvvet versin inşallah 🙏🙏💜
CansuAbinik Mihrimah41 Evet ilk bebek ama tecrübesizlik var 🙈 Nasıl olacak, kucağıma nasıl almalıyım, altını nasıl değiştirmeliyim, kıyafetini nasıl değiştireceğimm..Bir yerine zarar verir miyim 🥺 Böyle bunlarda kafamda dönüyor🙊
Belinaynannesi CansuAbinik "evet başladı 36+4 birden giren sancılar kasıklarda adet ağrısı gibi agrı akıntılar özel bölgem çok ağrıyor yürümekte falan zorluyor bel sırt ağrıları artık dayanılmaz. Ilık duşa giriyorum birazda olsa rahatlatıyor 🤦♀️ Doğsun istiyorum bian önce. 🙏🏻🤰💐
CansuAbinik Belinaynannesi Evet akıntılarda artmaya başladı. Günde 3-4 defa iç çamaşırı değiştiriyorum 🤔 İnşallah sağlıkla sıhhatle bir an önce gelsinler 🥰
Mihrimah41 CansuAbinik hiç endişelenme annelik öyle içgüdüsel bir şey ki bi bakmışsın her şeyi tek başına hallediyosun kimseye ihtiyacın yok
CansuAbinik Mihrimah41 İnşallah yapabilirim.. İnsan hep kafasında bir şeyler kuruyor. Mükemmel bir anne olmalıyım diye düşünüp duruyorum 🙈
Mihrimah41 Belinaynannesi ay inşaallah sağlıkla kavuşalım haberleşelim 😊 benm ikinci gebeliğim o yüzden biraz daha erken gelir diye ümit ediyorum. Bir kaç gündür kasılmalar başladı. Hadi hayırlısı artık 😊😊🌺
Caglahassan CansuAbinik yürümeye çalışıyorum yattıkça daha çok batıyor sanki oturur pozisyonda uyuyorum resmen geceleri bazen
Caglahassan CansuAbinik bazen bacaklarım ve belim o kadar kasılıyor ki geceleri tuvalete sor yürüyorum adım atamıyorum sabah düzeliyor ama her dk tuvalete gidiyorum sızıntı geliyor sanki artık
CansuAbinik Caglahassan Her dakika tuvalet insanı gerçekten yoruyor 🥺 Gece bile en az 4 kere kalkıyorumm..