CansuAbinik Yalancı sancılarınız başladı mı? Eğer başladıysa sancı geldiğinde neler yapıyorsunuz ve sancıyı hafifletmek için ne yapmak lazımm?? 🙏🏻🤰🏼
Tugbayamn CansuAbinik evet başladı ben 37 haftalığım sancımın geçmesi için sol tarafıma yatıp uzanıyorum kıvranıyorum biraz eğer artarsa şerbet içiyorum bana iyi geliyor 😊
Cinarinannesii_ CansuAbinik 32 den beri var o sancılar 🙄 şancı geldiğinde yatış pozisyonu değiştiriyorum o şekilde gecmesini bekliyorum 🤷♀️
Kamileyldrm CansuAbinik Anlamsız gelicek belki ama ben gülüyorum yani gülümsüyorum elimi karnıma koyup onu hissediyorum ve gelmek için alıştırma yaptığını düşünüyorum ağzını yüzünü mıncırasım geliyor acımıda direk unutuyorum niyeyse sancılar ağrılar bu dönemde çok hoşuma gidiyor zevk alıyorum kavuşmamıza az kaldı diye❤ iş ciddiye binince ne olur bilemem tabi 35+3 haftalık hamileyim😂😍😂
Mihrimah41 CansuAbinik 36+4 oldum. Sancı gibi değil tam olarak ama ağrılarım oluyor tabi ☹️ İnşallah geç kalmaz abisi gibi kızım kendiliğinden 38 de filan gelir
Zeyneebbb Sancılarım oluyor benim de , kasık bölgem de sağa sola dönerken, derin derin nefes almaya çalışıyorum nefes egzersizleri çok önemli. İnternette videoları var takip edebilirsin.
CansuAbinik Zeyneebbb Nefes egzersizini deneyeceğim 🙏🏻 Öğrenmiştim ama hiç yapmak aklıma gelmedi nedense. Teşekkür ederimmm 💜💜
_canan_3545 Ya ben sancı mı değil mi bilmiyorum ama sağa sola yatamıyorum hep dönüp duruyorum yatakta o beni çok zorluyo bide sol ayağımı kaldıramıyorum aşırı baskı oluyo kasığımda bu yalancı sancı mı bilmiyorum ama iç çamaşırımı bile ayağıma giymekte çok zorlanıyorum arada Böyle kasıklarımdan rahmime bişey döne döne zorluyor gibi hissettiriyor çok tuhaf bi his bu rahmim patlıcak gibi ağrıyo yalancı şancı mı değil mi hiç bi fikrim yok ilk hamilelik olunca insan deneyimsiz oluyor
Hilal93 _canan_3545 benim ikinci tecrübeli dersiniz ama maalesef ben bile bazen korkuyorum nolduguna anlam veremiyorum 🤷♀️ Kasıyor kendini çok aşağı cekiyor kendini karnım oluyor dörtgen 😨 toplanıyor bazen bir yere kalıyor öyle aşagı tekmeliyor sanki çıkmak istiyo gibi ince bir sızı oluyor
CansuAbinik _canan_3545 Böyle bir anda ritmik şekilde yavaş yavaş kasılmalar oluyor ama can acıtacak şekilde değil.. Aşağıya doğru bir baskı oluyor.. 🤔Benimde ilk hamileliğim 🙏🏻
CansuAbinik Tugbayamn Bende düne kadar yoktu. Sancım yok diye etrafta geziyordum bir anda oluverdi 🙈 Sancı gelince ben yatamadım malesef ayağa kalkmak istedim. Birde 10 dakikada bir sürekli wc ye gittim 🙊
_canan_3545 Hilal93 Allahım hayırlısıyla zamanında kucağımıza almayı nasip etsin valla zor hamileliğim boyunca hiç sıkıntı yaşamadım ama bu son zamanlar sanki tüm hepsine bedel gibi geliyo
Damla________ Hilal93 Bende aynen ikinci ama öncekinde yalanci sancı değil direk karnımdan sancı yaşadığım icin bi tirsmiyor değilim hoş sezaryen olucam ama yinede heyecan yaratıyor sipa kaburgalarıma el atıyor 😂
_canan_3545 CansuAbinik Aynen benimde öyle nefesimi kesiyo acısı bian da yavaş yavaş derin derin nefes alıyorum geçmesi için bende
CansuAbinik Eslem23 Bebeğin kendi hareketi o sanırım. Toplanma olduğu zaman herhangi bir şey hissetmiyorum. Sadece o kısım sertleşiyoor.
Krcnummu Kasıklarımda oluyor benimde ince ince sızı şeklinde ve taş gibi sertleşiyor karnım biranda ve sürekli hıçkırık tutuyor bebeğimi 15 dk falan sürüyor hıçkırığı 36 haftadayız bu arada😬
CansuAbinik Krcnummu Ah o hıçkırıklar😂🙈 Gün içinde bizim kızda o kadar çok hıçkırıyor ki. Diyorum artık suyunu yutmasan mı yavrum 🙈🙈
Bahar8001 Krcnummu ayy aynen canim bende şuan 36 haftadayim benim bebegimide hıçkırık tutuyor sürekli içinde bisey atıyor gibi oluyor demi
CansuAbinik Cinarinannesii_ Garip bir şekilde ben yatamıyorum sancı gelince. Evin içinde yürümek istiyorum 🙊
Hilal93 Damla________ aynen benimde sezeryan ama durmuyor kıpırdak içimde basen suyunu patlatacak gibime geliyor öyle tekmeliyor vajinamı 😀
CansuAbinik Kamileyldrm Yaaa çok tatlısınızz 😍 Keşke bende öyle olabilseem. Sancı gelince içimi bir panik kaplıyor 😂🙈 Ne yapacağımı bilemiyorummm 🙊🙊
Kamileyldrm CansuAbinik Yaa ne olursa olsun her duygu çok güzel anın tadını çıkarmalıyız iyide olsa kötü de olsa bidaha içimize katmak istesekte katamıcaz her saniye çok özel ❤😍 sağlıkla gelsin meleklerimiz❤