Eylulinci İnsallah kötü birsey yoktur annesine oyun yapiyordur insallaah. dualarim seninle canım güzel haberlerini bekliyoruz
Cansummm sibell777 inşallah herşey yolundadır🙏🏻Doktordan çıkınca hayırlı haberlerini bekliyorum. Bu haftalarda hareket düzensizliği normal ama 3 gün uzun süre belki yerini bulamadı hastanedekiler. Hayırlı haberlerle inşallah
halitefe Sermec27 tamam bence daha fazla korkutmayalım sizin hikayeniz çok acı olmuş inşallah bu defa öyle sonuçlanmaz
Mervenur_kcbs İnşallah herşey yolundadır Allah evladını sana bağışlasın canım 💗💗💗 bizi habersiz bırakma 💗
Sinemmm1 bana perinatolog günde bir kez hissetmezsen gel demişti bu haftalarda. İnşallah iyidir bebeğiniz 🙏🙏 dualarım sizinle
yasen1 sibell777 insalllah canim benim dualarım seninle hayirli guzel haberler ile cikacaakin insalllaaah
MehZey sibell777 hareketlerini hissetmedigin vakitler en azından bı sağlık ocağına gidip kalp atışını dinle
Sumru sibell777 bu aralar çok yoruldunuz mu ? Bu haftalarda bebek hareketleri düzensiz olur ama 3 gün de çok bence bi doktora gözükmekte fayda var
Remziye02 sibell777 ben 23 haftalıgım gun ıcınde hareket etmese psıkolojım bozuluyor hemen durtuyorum bıseyler yıyorum 3 gun cok uzun sure ben gun ıcınde hıssetmesem mutlaka gıderdım ınsallah bebegınız ıyıdır🙏🏻
Snszasla Remziye02 ay bende öyleyim ya bende 23+2 oldum hareket olmasa hemen göbeğimi dürtüp konuşmaya başlıyorum birseyler yiyorum yada sırt üzeri yatıyorum endişeye kapılmak insanı mahvediyor valla 🙁
deletedmom559 sibell777 canım benim bebeğin iyidir inşallah güzel haberler alırsın duyarsın kalp atışı İnşaAllah duam seninle Bitanem 💜 🤲 Doktorun geldi mi canm
Remziye02 Snszasla bende oleyım sabah ozelikle kalkınca su ıcıyorum durtuyorum hareket edınce şükredip uyumaya devam edıyorum rabbım yolluklarını gostermesin🙏🏻