Sermec27 Hayatuysal34 ben bebeğimi kaybettim cünkü canm ne zaman böyle bir post görsem mutlaka yanında olmaya çalışıyorum o annenin umarım arkadasta güzel haberi alır 🤲
sarisu1 sibell777 bende 25 haftalığım ve dünden beri sadece bir iki hareket hissettim her sabah onun hareketiyle uyanırdım bugün oda yok bende doktoruma gidiyorum umarım hayırlı haberler alırız
Bade88 sibell777 uyuduğu zaman nst de bulunmuyor. Bir de bişey yememişsen. Muhtemelen Çikolata yemeni ya da bişiler atıştırmanı isteyecekler.
sibell777 Sermec27 çok korkuyorum bende inanın suan bile bir hareket yok o kdar vurdular ettiler kalp sesi duymak için ama yok hareket bile yok
Nuriiiiii sibell777 canm kesinlikle doktora gitmelisin burada sorma bence çok önemli eğer hiç hareket yooksa
Sermec27 sibell777 canım ne diym ki yaşadıgın seylerin aynısını yaşadım ama benim ki ne yazık ki kötü sonuçlandı umarım senin bir mucize olur rabbim yanında olsun Allah yardımcın olsun 🤲 😔
halitefe sibell777 telaş yapma doktorun gelsin bakalım inşallah uyuduğu için falandır stres yaparsan daha çok etkilenir bebek belki
deletedmom559 sibell777 canım benim bebeğin iyidir inşallah güzel haberler alırsın duyarsın kalp atışı İnşaAllah duam seninle Bitanem 💜 🤲 Doktorun geldi mi canm
halitefe Sermec27 tamam bence daha fazla korkutmayalım sizin hikayeniz çok acı olmuş inşallah bu defa öyle sonuçlanmaz