Seval22 sibell777 bende 24. Haftamdayım canım geçen gece çok kustum ondan sonra 2 gün hiç hareket hissetmedim meyve yedim dürttüm çok korktum dün doktora gicektik sonra sabah başladı oynamaya şimdide hareketli inşallah senin bebeğinde uyumuştur güzel haberlerle gelirsin dualarımız seninle
Bugleemm Okuyalım kızlar bol bol dua edelim bizlerin duaları kabul olur inşallah güzel haberlerini alırız posttan çıkamıyorum bir haber gelir diye çok üzüldüm inşallah hayırlı haberler alırız 🤲🏻
cgla29ony İnşallah güzel haberlerini alırız canım dualarimiz seninle 🤲 birşey soracağım benim ilk gebeliğim bilmediğim için soruyorum bebek günde kaç kez hareket etmeli günde
AybarsMomy cgla29ony kaçıncı haftadasınız 28.haftaya kadar düzensiz oluyor sonrasında günde en az 10 hareket hissetmelisin demişti doktor. Bir gün diğerini tutmuyor mutlaka hareketleri sayın. Benim 39+1de acil doğum başlatıldı 1 gün öncesi gyaet hareketliydi ertesi gün kontrolde suyu azalmış hareketler yok dedi doktor çok şükür kucağımda 2.5 aylık oldu bebeğim lütfen dikkat edin hareketlerine bakın
Remziye02 Snszasla bende oleyım sabah ozelikle kalkınca su ıcıyorum durtuyorum hareket edınce şükredip uyumaya devam edıyorum rabbım yolluklarını gostermesin🙏🏻
Snszasla Remziye02 amin canım inşallah sabahları uyandığım da alıştım artık tekmelerine vurmayınca endişeye kapılıyorum annelik gerçekten kolay değilmiş aklımız sürekli onlarda sağlıkla bi dünyaya gelselerdi valla
sibell777 Kızlar çok şükür bebek iyi pazartesi renkli ultrasona çağırdı çok iyimiş suyunda iyimiş ama koz bebeği nazlı olur hemen korkma öyle normal dedi ama iyi bebeğin kalp atısınıda dinletti iyi o kdarmmutlyum ki o kdar hemde ya ömrümden ömür gitti
AybarsMomy sibell777 çok sevindim sağlıkla kavuşun inşAllah 🤲☺️ ama bir daha böyle uzun zaman bekleme canım
Gozgozhappy sibell777 yaaaa çok mutlu oldum valla nasıl kötü oldum hepimizin yavrusunu rabbim bizlere bağışlasın kucağımıza alalım dikkat edin kendinize 🙏🏻🥰
Bugleemm sibell777 çok şükür canımm rabbime şükürler olsun rabbim tüm bebeklerimizi korusun sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallahhh 🤲🏻
cgla29ony AybarsMomy benimki çok küçük henüz 12+4 daha hiç birşey hissetmiyorum bu normal bir durummus sanırım teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için 🤲