sibell777 deletedmom559 kızlar geldim nstye bağladılar bebek kalp atışını bulamadılar nolur dua edin doktoru bekliyorum
sibell777 halitefe çok korkuyorum kızlar yanımada kimseyi sokmadılar çok tedirginim nolur sadece dua edin nolur
cgla29ony sibell777 Rabbim bebeğini sana bağışlasın inşallah canım dualarimiz seninle sakin ol ve dua et cnm ins ins ins bebiş iyi 🤲🤲
Snszasla sibell777 uyuyordur canım içini ferah tut bi doktor gelsin baksın belki de cihaz yanılmıştır
Melike_mirac sibell777 her ihtimale karşı git doktora benim de bı haftaya yakın hareket etmediği oldu ama ben iki günde bı gittim çikolata yiyin iki saat boyunca takip edin hareket etmezse gidin giderken de biseyler yiyin tatlı çocuğu hareketlendirir
sibell777 Melike_mirac yedim inanın günlerdir yemediğim kalmadı gece sol tarafımda yattım ama olmuyor 3 gecedir hareket yok gram yok gün içinde zaten yok
sibell777 yasen1 Allah hepinizden ayrı ayrı razı olsun dikerim o kdar sağlıklı olur ki evlatlarınız bana destek oluyorsunuz Rabbim hep yüzünüzü güldürsün inşallah bende mutlu ckıcam burdan
Bade88 sibell777 uyuduğu zaman nst de bulunmuyor. Bir de bişey yememişsen. Muhtemelen Çikolata yemeni ya da bişiler atıştırmanı isteyecekler.
Nuriiiiii sibell777 canm kesinlikle doktora gitmelisin burada sorma bence çok önemli eğer hiç hareket yooksa
yasen1 sibell777 insalllah canim benim dualarım seninle hayirli guzel haberler ile cikacaakin insalllaaah
Hayatuysal34 Sermec27 ben düngece gittim. Bebek iyi dediler nst bağladılar serum verdiler arada olablr bebeğin karakteri sakin dir ama hiç hissetmemek ii değil arada takip et bişey olrsa gene gel dediler
Cicilibicili sibell777 canım bu haftalarda hareketler düzensiz oluyo ama 3 gündür hiç kıpırtı olmaması da çok fazla gibi geldi bana. Bence sen hemen bi doktora git bi gör en azından için rahat eder.