sibell777 Selam anneler günaydın 25. Haftadayım 3 gündür bebeğim de gram hareket yok korkmalımıyım sizce
Sermec27 sibell777 canım 3 gün cok fazla değil mi ya yerinde olsam asla vakit kaybetmez acile giderdim
Duduars sibell777 Canım artık haftan ilerliyor bazen cok uyuyorlar ama 3 gün fazla en azindn kalp atisi dinleyip rahatla
Hayatuysal34 Sermec27 ben düngece gittim. Bebek iyi dediler nst bağladılar serum verdiler arada olablr bebeğin karakteri sakin dir ama hiç hissetmemek ii değil arada takip et bişey olrsa gene gel dediler
sibell777 Ya ne beliyim burda büyükler işte bir şey olmaz normal filan diye diye oyaladılar ama gram hissetmiyorum bir sürü tatlı yedim yok bana mısın demiyor gram hiç yok ve aşırı ayrım da var sağ ve sol kasık üstlerimde korkuyorum da
Sermec27 sibell777 sen o büyüklere bakma ben oğlumu 38 haftalıkken 3 saat hareketsiz diye kaybettim evet haftan cok ileri değil ama yine de 3 gün cok fazla o yüzden bir hastaneye git mutlaka
sibell777 Sermec27 aaay çok üzüldüm İnan ki ya ama 3 gün hiç normal gelmiyor bana hani dicem ki olmayabilir ama 3 gün mü olmuyor
sibell777 Sermec27 inşallah normal de doktorum özel ama smdilik devletin aciline gitsem olur herhalde
Sermec27 sibell777 olur tabii canım bakarlar bebeğim 3 gündür hareketsiz dersen bakarlar inşallah güzel haberler duyarsın 🤲
06busraa Sizin gıbı basıma geldi 2gun hareket etmedi ne yedıysem ne ıctıysem en sonunda sağlık ocagı çok yakın aradım kalp atışı öğrenme cihazınız varmi dedm varmış hemen gittim gayet normal dedi kalbi normal atıyor uyuyomus demek oluo bazen öle 25haftalıgım
Busrans Belki gece hareket ediyordur sen uyudugun hic farketmiyosundur hemen kötüye yorma rabbime sığın iyi dusun ki iyi seni bulsun insallah bebegin sagliklidir rabbim yardimcin olsun guzel anne
Duuyygguu İnşallah her şey yolndadır🤲🏻 Allahım sen anneliği bu kadar isteyen ve layık kullarına evlatlarını bağışla kucaklarını boş bırakma🤲🏻💐
Nurrrrrrg sibell777 inşallah uyuyordur içini ferah tut haber ver lütfen yakın sağlık ocağı varsa orayada gidebilirsin hemen
halitefe sibell777 3 gün mü nasıl dayandınız çok uzun bir süre sağlık ocağına git kalp atışı dinle mutlaka inşallah kötü bir durum yoktur
sibell777 halitefe çok korkuyorum kızlar yanımada kimseyi sokmadılar çok tedirginim nolur sadece dua edin nolur