Boncugummmm canım bunu anlamak için iki konuya dikkat etmen gerekir Rahmi ucken düşün birinde ucken şekli sabit ortada yukardan aşağı gelen bı perde var birinde ucken şeklide dahil içeriye doğru çökük bir kalp şekli oluyor ,eğer arada perde varsa bu kesiler ve hiç bir tehlikeside yok gibi bişey hiç ağrı falanda olmuyor ,diğerinde de düşün ucken şekli bozuk onu ancak biraz tiraşliya bilir, fazla ileri gidemez rahim duvarini deler , bunu anlamak içinde sana histereskobi yaparken lakaraskobide yapalım karından delelim üsten bakalım dışardan içeriye çöküküklük varsa ona göre alttanda histereskobi ile müdahale eder gerektiği kadar bunu yapan doktor teklif eden doktor acemi doktor yada yanindakilere eğtim vermek için seni kullaniyordur ,sen çok iyi bı ulturason cihazı olan bı doktor perinotoloji uzmanı bulacaksın soracaksın rahmin dışından içeriye çöküküklük varmı yoksa aradami perde var bunu iyi bı radyolojiye giderekte iyice teyit ettir ki ustte cökükluk konusu çok önemli yoksa perde çok basit cansız bı zar kesiyolar kanama bile olmuyo doğru duruş zaten ağrı hiç yok nerdeyse birde bunu yapan doktordan ameliyat videosu işte mutlaka bu konuda şehrini söylersen sana bir iki doktorda tavsiye edebilirim