Boncugummmm canım benimde 2 bebeğimin kalbî durdu sonra kan pirtilasma varmış iğneye başladım sonra hamile olduğumu öğrendim 6 haftalikken kalp şekil rahim dedi düşük ve erken doğum riski var dedi doktor 5 aya girdim şükür birsy olmadı kaynanamı yanıma getirdim bana bakması için herşeyimi o yapıyor ben sadce yatiyorum inslah sağlıkla kucağıma alırım rabbim sanada nasip etsin inşallah canım üzülme kafaya takma hersy olacağına varır ben rahim filimi filanda çekmedim çünkü hamileydim eğer yiyecek ekmeği varsa sen elinden gelenide yapsan o küçücük yerden yinede gelir canım buda benim yaşadıklarım .