2 kaybım pıhtılanmam ve rahimm kalp seklnde rahim filminde cekindim salı kontrolum war histeroskopi yapılsın duzeltilsn dedı fılmı ceken doktor.. Eşim ragzı deıl rahmin zarar gorurse bnde korkuyorum ama artk kayıp yaşamamak ıstyorum.. Birde ben üniverste hastabesınde riskli gebelk doktru takıbındeydim emar cekmişti senın kalp seklde yapışcak bırsey yok demiş di aklm karısık ne yapcgmı bılmyorum