İlk hamileliğinizse hemen büyümez karnınız kişinin bünyesine göre değişir ama benim ki 6 aydan sonra dışardan bakınca anca belli olmaya başlamıştı😬zayıfım zaten ama fazla kiloya göbeğede gerek yok diye düşünüyorum ben ilk gebeliğimde 10,11kilo aldım çok belli deildi bile karnım ama kızım 3,buçuk kilo doğdu yani önemli olan çocuğun sağlıklı olması 🙏🏻Fazla göbek kilo hem bebeğe hem anneye zarar gibi😬