Pinaryyim Remgrsy 15+3 Haftadayım biraz cıktı gibi ama göbekte olablir pek ayırt edemiyorm görenler biraz cıkmış gibi diyor.
Hande Remgrsy 22+6 haftalığım çok belirgin değil hala çok hafif çıkmış 6 Aydan sonra büyür diyorlar 😊
Rabiaaaa Remgrsy bencede fizikten fiziğe değişir ben yemeği biraz fazla kaçırıyım hemen çıkardı önceden o yüzden korkuyordum hamilelikte çok büyük göbeğim olursa diye ama 16.haftada yeni yeni çıkmaya başlamıştı
Semaugur Pinaryyim boyum uzun Cokda zayıfım boyle aynada bakıyorum belli karnım az bısey cıktı yanı ayy ınsallah senınde hemen cıkarr canım benım☺☺
Semaugur Pinaryyim Aslında senın anlaman lazım Canım yaa ıkı aylık hamıleyım Aynadaa belli oluyor benımki benım karnım dumduzdu zayıfımya😂 ama sımdı cıktı bıraz☺☺
Pinaryyim Semaugur benimki düz degildi sorun orda 😀 Cok kilolu degilm ama göbek sanki hep varmış gibi 😀
Semaugur Pinaryyim yaa doktorda dıyor 10 haftadan sonra belli olur dıye 😂 olur olur merak etme siz kac yasındasınız nerelisinz☺☺☺
Semaugur Pinaryyim aaaa Ben 18 yasındayım☺ Istanbulda oturuyorm 4 ay once ewlendım normalde tokatlıyım ben ☺☺
sivas bende 15 hatfalik 6. gunundeyim cikti benim karnim bide kizlar yemek fln yesem kocaman karnim oluyo baya buyuk yani bu haftaya gore sizce normalmi bide böbreklerim cok agriyo yuz ustu biraz otursam batiyo anlamiyom
Pinaryyim sivas canım bnde öyle sanıyodum ama gazmış doktorum 19da anca hssedebilirisn dedi 😭 Sabırsızlanıyorm bende