Remgrsy çıkmaması iyi birşey... ne kadar geç o kadar az çatlak... insan hevesleniyor istiyor ama mantıklı düşününce çatlak oluşumu az olur... benim 3.5 aylıkken çıktı ikiz olduğu halde, şimdi son bir haftadır falan inanılmaz bir hızla büyüyor şoka giriyorum 17. Haftam doldu... umarım iç karnım geniştir 🙏