Umudayolculuk olacağına inanıp akışına bırakın 🙌🏻 Böyle düşünerek olmasını engelliyor olabilirsiniz, düşüncelerinizi temizleyin olacağına inanın… ol derse olur bunu çok aklınızdan geçirin ve tabiki olması için de yumurtlama takibi ve düzenli ilişkiye dikkat edin, hem beyinde hem rahimde bitiyor gerçekten. Aynı durumdaydım sizinle hormonlarım da normaldi her şey gayet olağandı ama olmuyordu. Olmamasına o kadar odaklanmışım ki inanmıyormuşum sanki bir bebeğim olacağına. Ay yıl ne önemi var ki sonra bir anda oldu hiç fazlasını yapmadan, en az dikkat ettiğim zamanda. Sizi çok iyi anlıyorum ama önce olacağına inanın sonra mucize gerçekleşecek🤲🏻