Umudayolculuk benim tsh degerim yuksek cikti ve oncesinde de suphe vardi ama tedavi olmamistim. Ben 1 senelik evliyim. Evliligimizin 6 ayindan sonra istedik ve evliligimizin 1.senesine yaklasirken hamile kaldim. Benim adet duzensizligim vardi bunun icin hormonlarima baktirdim prolaktin hormonum biraz yuksek cikti hap verdi ertesi ay da hamile oldugumu ogrendim. Simdide kan degerlerimde tsh yuksek gorunuyor bunun icin hap verdi doktor onu kullaniyorum. Yani demek istedigim bence tsh li olmaz diye bisey yok