Umudayolculuk benimde tam 3 sene olmadı ama su an 7 aylık hamıleyım çok şükür bizdedir bişey yoktu rahım filmide çekilmiştim tüpler açık çıktı yumurtalıklar zayıf dıyordu doktor hap verıyodu bu sekılde 3 sene oldu sonra bı ay gitmedim süt buharı yaptım sütü kaynatıp afedersın toalatte oturur hıbı çömeldim yarım saat üstünde durdum battanıyede üstüme örttüm bunu denedim birde incir ve ceviz sabahları aç karna akşamları eşimle hep yedık incirin ıcıne cevız koyup yedık rabbım nasıp etti çok şükür hersey bahane ama denemeye değer bence allahım ısteyen herkese nasıp etsin inşallah