Göbek kayması sorun olmaz bebeğe. Ama bebek yuvası, eş damari vs dedikleri yer var. Orası düşerse bebek olmazmış.. modern tıpta da bunu kabul eden çok doktor var.. ama bu alternatif tıpla alakali bir durum. Binlerce yıllık şîfaci kadınların bilgisidir bu…Bilenn biri varsa kaldirirsa iyi olur..bir de bunu dene.. bişey kaybetmezsin