Mcz-01 Bellaaa bende öyle derdm ohoo daha yolun başındayım cok var derdim ilk öğrendk 7 haftalıktk o zaman☺️ Ama o kadr hızlı geçmiş ki zaman şuan 30 haftalığız şükür🥰🥰☺️
babysevgi Bellaaa bn 3 haftalıkken indirmiştim uygulamayı şimdi ck şükür 31 e geldk🙏🏻☺️ Hemen geçiyor
Mehtapakgl babysevgi bişi sormak istiyorum hemşire olduğunuz için. Bugün Msafp testim çıktı çok şükür temiz. Bu üçlü mü oluyor. Doktor ikili temiz çıktığı için 3lü ve 4lü ye gerek yok dedi. Netten bakıyorum net bir bilgi yok.
babysevgi Mehtapakgl evet 3’lü test demek oluyor bazı dr lar hem ikili hemde risk görürse dörtlü test yaptırıyorlar bazıları sadece ikiliyi yaptırtıyor . Usg de normaldir ztn gerek duymadığı için yaptırtmıyor
Mehtapakgl babysevgi neden bana üçlü demediki 😅 hay allah. Çok teşekkür ederim. İkili temiz çıkmıştı. Bir detaylı kaldı.
Sehereren rumeysaa1 benim doktorum son zamanlar karar veririz dedi. Kafa büyüklüğü çok zorlamıyormuş ama omzu geniş bir bebek olursa sezeryan olur dedi. Çünkü omuzlar takılabiliyormuş😅
Sehereren rumeysaa1 aynen benim kızımında başı büyük. Bacakları uzun😅 haftasına göre kilosuda fazla ama göbeği ve omzu çok büyümedikçe normal doğum olur dedi doktorum☺️ İnşallah normal doğururuz😅
rumeysaa1 Sehereren sende mi normal istiyorsun☺️☺️ Beni çok rahatlattın teşekkür ederim canım benim doktorum saçmalamıs biraz erkenden söylemek saçma geldi banada
Sehereren rumeysaa1 ne demek☺️ Evet normal olmasını çok istiyorum. Ama ne olur zaman gösterecek bakalım
Anne2_ rumeysaa1 aboo dört hafta mı yanlış öı ölçtü ki o kadar önde olabiliyor mu ki erken döllenme mi acaba