Anne2_ rumeysaa1 aboo dört hafta mı yanlış öı ölçtü ki o kadar önde olabiliyor mu ki erken döllenme mi acaba
Sehereren rumeysaa1 ne demek☺️ Evet normal olmasını çok istiyorum. Ama ne olur zaman gösterecek bakalım
Nezosikra babysevgi benimde kızım olacak canım 3 üncü kızım inslalah ❤kız erken gelir derler bakalım hangimizin ki önce gelecek bide benimkinde 1 hafta gerilik varmış inslalah düzelir 🤔🙈🤗