Mehtapakgl babysevgi bişi sormak istiyorum hemşire olduğunuz için. Bugün Msafp testim çıktı çok şükür temiz. Bu üçlü mü oluyor. Doktor ikili temiz çıktığı için 3lü ve 4lü ye gerek yok dedi. Netten bakıyorum net bir bilgi yok.
babysevgi Glakky1 bikeresinde birinin postuna yorum yapmıştım son 145 diye off hala cok var ya diyordm nasıl geldk bugünlere anlamadm sende anlamıcaksn
akcayaanneoluyorum babysevgi Gün geçtikçe daha çok heyecanlanıyorum 😅 Sağlıkla gelsinler inşallah, kucağımıza aldığımız günleri görelim 💙💜🦋
Kinalihalime babysevgi benimkide 89 ile 87 az kaldı bende acmistim o postu cok sukur dustuk ikili sayilara teklilerede duseriz insallah😁
Mcz-01 Bellaaa bende öyle derdm ohoo daha yolun başındayım cok var derdim ilk öğrendk 7 haftalıktk o zaman☺️ Ama o kadr hızlı geçmiş ki zaman şuan 30 haftalığız şükür🥰🥰☺️
babysevgi Bellaaa bn 3 haftalıkken indirmiştim uygulamayı şimdi ck şükür 31 e geldk🙏🏻☺️ Hemen geçiyor
Mcz-01 babysevgi sizle 1 gün var aramızda🤩 bizimde son 70 inşallahh 😇🥳🧿 zaman geçiyor valla bir şekilde bir bakmışız doğurduk postu🥰