Lara44 sophia hayırlı olsun canım beniiim artar Allah’ın izniyle hiç korkma sen bol bol dinlen 😍 Aramıza hoşgeldiiiinnniiiiz👼🏻💕 ( ay kız gibi geçti içimden) 🙈
Oznurcakir sophia hayırlı olsun canım🥰 aşılama olurken kaç gün dinlendin ben hep ayakta geçirdim doğrusu
Rebia sophia gözünüz aydın allah tamamını erdirsin ben oğlumda ilk öğrendiğimde 25 ti inşallah 2 kat artar
NurEto sophia canm gözün aydın olsun bende adet olmayı bekliyorum aşılama için doktora gidicem bana umut oldun inş sağlıklı ilerler ve kucagına alırsın canm ya çok sevindim 💕
minikcivcivim sophia canim bende size birşey sorabilir miyim ilk öncelikle hayırlı olsun inşallah 🌸 aşılama mi oldunuz yani tedavi ile mi Catlatma iğnesi vs. Mi kullandığınız ilaç varmıydı ya da kullandığınız bir kür 🙏
Gamzelice_21 sophia canım benim bende tüp bebek oldum ilkde düşük başladım 12 ile şuan 95 oldum maşallah seninde artacak bak gör
sophia minikcivcivim asilama oldum ben canim. Doktorun verdigi vitaminleri kullandim. Kendim kur vs yapmadim