Reyna Sizin adiniza çok sevindim inşAllah vardir kardeşim🌸ama bi teste bu kadar bağlanmayin en iyi sonucu kan testi verir.burdaki arkadaşlar sağolsun çok iyi moral veriyo ama bu testlerin yanılma payıda var malesef…
sophia Reyna o yuzden kan testiyle netlestirmek istedim. Yarin ogleden sonra alicam sonucu. Bakalim nasip
sophia Merakta biraktim biliyorum ama ben de simdi aldim sonucu kizlar😀 Doktorumla gorustum gebelik var ama iki katina cikmasi gerek dedi. Hayirlisiyla insallah saglikli bir gebelik devam eder. Allah isteyen hic kimsenin kucagini bos birakmasin..
vuslatim34 sophia canım hayırlı olsun öok sevindim senin adına . Dua et benimde pozitif çıksın günler geçmiyor 🥰😅
Sermec27 sophia hadi bakalım saglıklı bir sekilde devam eder gebeliğin inşallah rabbim kucagına almayı nasıp etsin inşallah 🤲🥰