Uykulugebe sophia kaybedecek birşeyin yok canım bence yapmalisin. Zaten hamilelik ilk başta pek belirti vermiyor yine aynı adet belirtileri oluyor
Uykulugebe sophia ayyy çok sevindim gözün aydın canım Rabbim kucağına da almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲
sophia minikcivcivim asilama oldum ben canim. Doktorun verdigi vitaminleri kullandim. Kendim kur vs yapmadim