sophia cgla29ony amin canım ben de iki yıla yakın bekledim kaybım oldu. çok zor. allah bekletmesin kimseyi
bebeklerim_ Benimde adetim 6gün gecikti ama 7sinde ilişkiye girmiştik sizce test yapsam çıkar mııı😔 salı günü kan testinde negatif çıktı😥
Oznurcakir sophia bende sabah yaptım çıkmadı aşılamanın 15.gunu adetime 2 var ve sancılar hafiften başladı 🙃
Minikkurbagam Canımmm silik çizgi gözüküyor hadi hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah 🤲🤲 Kan ver hemen😍😍
sophia vuslatim34 asilamayi 13 gun once oldum ama yumurtanin catladigi tarihi bilmiyorum. Ya 13 ya 14tur yani:)