Myrina
kelimesi kelimesine katılıyorum… 👏❤️
Maalesef sade iki test yaptırıp, Down olabilir ihtimali ile ilerlemek ve diğer bütün testleri yaptırmamak. Bebek doğduğunda Down demişlerdi ama bebeğim sapasağlam çıktı diyorlar.☹️ Kesinlikle yanlış yönlendirme.
Zaten 2.li testte bütün anne adayların 2 ‘bin üstüne Down olabilir diyorlar.
Önemli olan Fetal DNA testti, Amiyosentez, kordonsentez de Down çıkıpta “Hala bebeği sağsalim doğdu diyen varmı?”…
bende sizinle aynı durumu yaşadım 15 haftalıkken kalbi durdu. Benim en büyük şansım dr. 9.haftada bir tuhaflık bulması, bende edward şüphelendiler, direk kordonsentez yaptırdım gen temiz çöktü ama ultrason da bebeğimin anomaliler vardı. Net olarak kalp kapakçıkları yok. Ven 2 tane kalp be mide ters tarafta. En kötüsü bebeğim hep sırt ve kafa ödem içinde idi.
Eğer böyle bir bebek doğsa idi be sağlam olsa işi dersim sağsalim doğdu diye 😞